środa, 1 stycznia 2014

Słonko pali, ptaszek kwili, pora byśmy coś wypili!

... czyli o "Sylwestrowej Mocy Przebojów" z Vesperem i Ravenem w roli głównej :D



Raven zaliczył zgona...




V: A mówiłem mu, żeby tyle nie pił...



V: No cóż... Tak to jest jak się ma słabą głowę.


R: *jęczy* Uaaa...



V: No dobra, trzeba go pozbierać, bo jeszcze ktoś mnie pozwie za upijanie nieletnich.



V: *odstawia* Chodź tu łosiu!
  R: Czee...czemu każeszz mi wstyaać?
V: Bo twój czas na udawanie umarlaka już minął. Trzeba było tyle nie pić jak ci mówiłem.






Sponsorem zdjęć był producent mini wódki marki Finlandia XD


***

Jak tam po sylwestrze? :3
Jak widać chłopaki trochę przecholowali xD To co pije Vesper to oczywiście wódka o smaku krwi (słyszeliście kiedyś o podobnych cudach?), która w rzeczywistości jest bardziej pomarańczowa niż czerwona (ahh ta moja magia gimpa).

Raven w drugiej połowie stycznia leci na make-up (jak tylko wrócę z wycieczki do Francji), więc w następnym poście zobaczycie go już w pełnej okazałości :> W najbliższym czasie będzie go czekać już tylko restring i w końcu będę się mogła wziąć za porządne zdjęcia. 

Jakby ktoś był ciekawy kim są dla siebie ci dwaj to w poprzednim poście dodałam krótką notkę o Ravenie, a o samym Vesperze napewno tez się coś pojawi, ale dopiero za jakiś czas. (jak wymyślę >.>)

UWAGA UWAGA główka Ringdoll Misha jednak na sprzedaż (więcej w zakładce "For sale")

i oczywiście...

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU WSZYSTKIM!

12 komentarzy:

  1. Lalkowego Nowego Roku! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten Twój nowy podpisik :3
    Kama spec od wódki xD
    Mam nadzieję że do czasu aż Raven wróci już pomalowany będzie śnieg i może jakaś sesja ? Co Ty na to :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaaha okej od dziś jestem specem od wódki :D nooo ja też mam nadzieję na śnieg i sesyjkę <3 tylko zimowe ciuchy dla Ravena by się przydały :/

      Usuń
  3. Tobie również Szczęśliwego <3
    Te małe Finlandie są genialne XD Skąd takie wytrzasnęłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to moi rodzice kiedyś je dostali i tak sobie leżą, bo nikt ich nie pije ;D ale ostatnio widziałam takie w tesco :3

      Usuń
  4. Urzekła mnie ta historia XD Mini wódka bije wszystko. Nie mogę się doczekać, kiedy Raven będzie miał już nową twarz :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku!
    Super zdjęcia, od dzisiaj jestem fanka Ravena :D
    + mini wódka rządzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raven zaciesza i pozdrawia :D A ja dziękuję <3

      Usuń
  6. He he ciekawe jak długo męczył go kac :) . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie takie lalki można kupić? *m*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są lalki z żywicy ogólnie nazywane BJD, jest mnóstwo firm (w Japoni, Korei i Chinach), które takie produkują, ale są bardzo drogie. Radzę poczytać o nich w necie. Moje dwie są z firm Withdoll i Angel of Dream.

      Usuń
  8. Boska historyjka! a rekwizyty! Łał.. Pierwsza klasa, jestem pod wielkim wrażeniem,rozbawiła mnie :) Nawet i poprawiła humor.Lubię takie historyjki z wykorzystaniem lalek z żwicy a zwłaszcza chłopaków! :)

    OdpowiedzUsuń