sobota, 26 października 2013

Jesień.

Hejka :3
To już prawdopodobnie ostatni taki ładny tydzień, więc wczoraj poszłam z Werką do parku. Zdjęć doczekała się Kimiko ^^ Wszystkie robiła uzdolniona Wera, ja tylko ustawiałam lalkę >.>
Moim zdaniem niektóre foty są naprawdę śliczne ;3 Mam nadzieję, że Vesper też wkrótce doczeka się jakiejś sensownej sesji ;/ 
No... i w sumie pierwszy raz wyszłam z lalką na plener do ludzi >.< Nie było tak tragicznie (tylko dziwne uśmiechy...), gdyby nie jakieś gówniary z podstawówki, które zaczęły się wymądrzać i śmiać, że my takie duże robimy lalce zdjęcia. Och boże no rzeczywiście problem... Na szczęście szybko z tamtąd poszłyśmy, bo jeszcze chwila a przywaliłabym którejś mądrali w morde -.- 

Dobra, żeby dalej nie psuć sobie humoru oto zdjęcia :P

















http://alleschleich.bloog.pl <--- blog Werki :3


Przepraszam za to jej łączenie szyi z głową, ale niestety w obitsu soft na dal tak to wygląda :< Ale za to pozowalność lepsza ;)

A mój lalek, na którego czekam już 2 miechy wciąż się robi ;_; Ech... Ale za to jestem pozytywnie nakręcona na halloween :D Uwielbiam to święto <3

Aż chce się śpiewać:



;3


A tak wyglądam, gdy oglądam jakiś horror xD


Niestety horrory nie są dla mnie xd Ale samo halloween, dynie, czaszki i inne tego typu rzeczy strasznie mi się podobają. Uwielbiam taki klimat (◕ ‿ ◕)


EDIT:
Miała być halloweenowa sesja, ale jak to zwykle u mnie bywa - nie wyszło... za to mam zdjęcie dyń zrobionych przeze mnie i mojego młodszego brata xD




...więc zostaje mi jedynie życzyć wam... 
szczęśliwego halloween?...



10 komentarzy:

  1. Zdjęcia są bardzo ładne ;)
    Ja w sumie jeszcze nie byłam na żadnej sesji wśród ludzi, obawiam się właśnie takich głupich uśmieszków ze strony ludzi czy to z podstawówki, czy nawet gimnazjum czy liceum. A nuż by ktoś znajomy mnie zobaczył. Podziwiam Cię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym miała sama iść na taką sesje do ludzi to bym sie w życiu nie odważyła... ale już z kimś to lepiej ;) dobrze, że to były tylko jakieś dzieciaki, a nie np licealiści... jednak w najblizszym czasie juz napewno nie wybiore się z lalkami do ludzi xD chyba, że na konwent.

      Usuń
    2. No właśnie, lepiej iśc z kimś. Ja kiedy robię plenery zabieram ze sobą najlepszą przyjaciółkę, ale i tak szukamy miejsc, gdzie nie ma ludzi; za to w miastach, gdzie nikt mnie nie zna, nie mam żadnych oporów. Wstydzę się tylko w moim miasteczku, bo tutaj jednak dużo osób mnie zna, a nie chciałabym jakichś dziwnych komentarzy, ukradkowych spojrzeń czy późniejszych plotek. Na Japaniconie chodzenie z lalką było bardzo przyjemne:D
      A poza tym zdjęcia są śliczne! :3

      Usuń
  2. Cudne ma oczy :) No i ta sceneria, aww :)

    OdpowiedzUsuń
  3. " Takie duże i się lalkami bawią " ten tekst mnie rozwalił xD

    Nie mogę się doczekać kiedy się gdzieś znowu wybierzemy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :3 Ta wiewiórka mnie urzekła ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się zupełnie ludzmi przestałam przejmować :D liczy się aparat i lalka a ludzie niech robią co chcą.

    miałyście uroczą rudą towarzyszkę widzę :D wiewiórki są słodkie ;3;

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog-obserwuję! ;-)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. HAHAHAHAHAHAHAHAH boze ten gif z Deanem hahahahaha xD umieram xD
    wydaje mi sie ze pamietam ten odcinek nawet xD
    on wtedy zlapal cos i sie strasznie wszystkiego bal xD
    haha
    i Castielek na koncu <3 omommo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :D nie wiem który to był dokładnie odc, ale był genialny xD chociaż moim ulubionym zostanie chyba ten z króliczą łapką >D
      i Castiel moja miłość <3

      Usuń